Systeemmeldingen escalatie
Wanneer |
Bericht |
Aan |
Benodigde beheeractie |
14 dagen voor controle datum |
Controle-bericht
|
Aan verantwoordelijke redacteur. |
Controle op basis van signalering |
Controle datum |
Escalatie controle-bericht |
Naar persoonlijke berichten box van de verantwoordelijke accountmanager. |
Bovenliggende accountmanager neemt contact op met de onderliggende organisatie of controleert zelf de gegevens |
Elke volgende maand na verstrijken controledatum |
Escalatie controle- bericht |
Naar bovenliggende verantwoordelijke accountmanager, tevens te zien in bovenliggende organisatie. |
Idem. |
Na 2-6 maand (afhankelijk van organisatie |
Escalatie controle-bericht |
Berichten box Provinciaal servicemanagement
|
PSM beslist in contact met accountmanager dan wel redacteur wat er gedaan wordt.
Veel escalatieberichten uit werkgebied bibliotheek? |
|
Escalatie controle-bericht |
Berichten box Landelijk Servicemanagement
|
LSM zoekt in overleg met PSM en evt. bibliotheek een oplossing. |
Half jaar na controledatum(deze is op dit moment al een jaar niet meer gecontroleerd). |
Melding dat het systeem de organisatie op niet zichtbaar heeft gezet
|
Aan de verantwoordelijke redacteur of accountmanager |
Wil de organisatie niet (meer) zijn organisatiegegevens beheren, dan kan de accountmanager er voor kiezen om zelf de adresgegevens te gaan beheren of de organisatie op onzichtbaar te zetten of de organisatie in zijn geheel uit G!DS te verwijderen. De redacteur van deze organisatie kan verwijderd worden. De controleberichten worden automatisch verwijderd |
Submenu: Beheer
Beheer | Beheer - beheersystematiek | Beheer - beheer contracten | Beheer - systeemmeldingen escalatie | Beheer - beheer gegevenscontrole | Beheer - actualiteit van de organisatiegegevens | Beheer - beheerverantwoordelijkheid organisaties | Beheer - invoer en beheer organisaties en aanbod | Beheer - schema beheerorganisatie | Beheer - rollen en rechten in G!DS | Beheer - trainingen G!DS